• +31(0)344 577 884
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Veelgestelde Subscription vragen

Waarom zou ik een Subscription nemen?
Steeds meer software wordt aangeboden in de vorm van een subscription en SketchUp Pro zal hierin meegaan. Bovendien dient een Subscription u meer functionaliteit ten opzichte van het klassieke licentiemodel, zoals:

  • Viewers voor de Hololens, Virtual Reality en Augmented Reality
  • Overal toegang tot de Premium Browser van SketchUp
  • Hoge resolutie geo-locaties
  • Trimble Connect voor ongelimiteerde cloud-opslag en -collaboratie
  • En wellicht nog meer in de nabije toekomst

Bovenal is het een zorgenvrij licentiemodel. U heeft gedurende uw Subscription periode altijd recht op support en de laatste versie van SketchUp Pro.

Wat gebeurt er als mijn Subscription afloopt?
Als de subscription is afgelopen en niet tijdig verlengd is, dan heeft u geen toegang meer tot de premium functies van SketchUp Pro / Studio, zoals de desktop applicaties, Sefaira, e.d. U kunt uw modellen nog wel openen in de SketchUp Free webversie, maar niet voor commercieel gebruik. De SketchUp Mobile Viewer is wel toegankelijk, al zal de Augmented Reality functionaliteit uitgeschakeld zijn.

Zijn er ook mogelijkheden voor het floating / netwerkgebruik van Subscriptions?
Nee, momenteel nog niet. Subscriptions zijn persoonsgebonden via een Trimble ID.

Wat gebeurt er met mijn Trimble Connect data als ik niet mijn Subscription verleng?
Data zal nooit worden verwijderd van Trimble Connect. Indien ze dat ooit van plan zijn, zal er ruim vooraf een aankondiging zijn met gegevens en richtlijnen over hoe lang de data beschikbaar zal blijven.

Met een Subscription heeft u toegang tot onbeperkte opslag en projecten in Trimble Connect. Als u stopt, behoudt u toegang tot SketchUp Free.
Trimble Connect biedt opslag aan voor iedereen. Iedereen heeft namelijk een ‘Free Plan’. U mag dan één project beheren met 10GB aan data.

Ik stop met het abonnement. Wat gebeurt er met mijn Trimble Connect projecten? Projecten (en de bestanden hierin) worden op Alleen-lezen gezet indien het meer dan de 10GB overschrijdt. Alle data blijft echter behouden.

Wat kan ik het beste doen?
Het is een goed idee om vooraf te plannen als u erover denkt om het abonnement te stoppen en bijvoorbeeld met SketchUp Free verder wilt gaan (niet-commercieel gebruik). Download alles naar uw computer en bewaar het project waar u nog iets in wilt veranderen.

Gebruik Trimble Connect als extra opslagmogelijkheid, niet als enige.
Met de desktop app Trimble Sync synchroniseert u automatisch uw projectmap met die van Trimble Connect.


Nieuwsbrief

Vul op deze pagina uw gegevens in en blijf op de
hoogte van al het nieuws rond SketchUp Pro.

Contact

Uw SketchUp Pro importeur:

Design8 bv
Edisonstraat 24 | 4004 JL TIEL, Nederland

T +31 (0)344 577 884
W www.design8.eu
E info@design8.eu