• +31(0)344 577 884
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik heb problemen met het 3D Warehouse, Extension Warehouse, Add Location, ...

Mocht u problemen hebben met een functie van SketchUp Pro die eigenlijk een soort webpagina laat zien, dan heeft dat 9 van de 10 keer te maken met de browser op uw systeem of uw Trimble / Google account. Los het als volgt op:

1. Er zijn problemen met uw browser

Dat is altijd Internet Explorer op Windows en Safari op Mac (ook al gebruikt u een andere als standaard)

  • Update Internet Explorer of Safari naar de laatste versie;
  • Maak Internet Explorer of Safari uw standaard browser (in ieder geval voor even);
  • Activeer Java op uw systeem;
  • Verlaag de beveiligingsinstellingen voor internettoegang op uw systeem;
  • Leeg de browser cache voor Internet Explorer of Safari;
  • Wis de browser cookies voor Internet Explorer of Safari.

2. Er zijn problemen met uw Trimble / Google account

  • Klik op het Torso-icoontje links onder in het venster en log in of juist uit. Herhaal dit. Op deze wijze logt u in en uit in SketchUp Pro.

Nieuwsbrief

Vul op deze pagina uw gegevens in en blijf op de
hoogte van al het nieuws rond SketchUp Pro.

Contact

Uw SketchUp Pro importeur:

Design8 bv
Edisonstraat 24 | 4004 JL TIEL, Nederland

T +31 (0)344 577 884
W www.design8.eu
E info@design8.eu